ładuję...
 PROSZĘ CZEKAĆ ...
85 744 74 00 (pn-pt 9:00 - 17:00)



CZAS DOSTAWY

Na stronie z opisem produktu podana jest informacja o przewidywanym czasie dostawy. W naszym sklepie produkty mogą mieć następujące opisy dostępności:

  • Wysyłka w 24h - produkt znajduje się w magazynie. Zamówienie zostanie wysłane w dniu złożenia zamówienia jeżeli: zamówienie zostało złożone do godziny 15:00 i została wybrana opcja płatności „Gotówka przy odbiorze”. Przy wybraniu „Przedpłaty na konto” paczka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty.
     
  • Wysyłka w 48h - produkt znajduje się w magazynie. Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dniu roboczym, do godziny 15:00 to przesyłka zostanie wysłana w ciągu 48h (2 doby robocze) jeżeli została wybrana opcja „Gotówka przy odbiorze” lub wpłata na konto została zaksięgowana w przypadku „Przedpłaty na konto”.
     
  • Przewidywana dostępność: np. około 2-4 dni roboczych – produkt nie znajduje się w naszych magazynach - orientacyjny czas potrzebny do wysyłki to wskazany przedział czasowy.


Ważne:

- Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć ewentualny czas potrzebny na dostarczenie przesyłki (zwykle 1 dzień). Wysyłki nadawane w piątek docierają w poniedziałek. Na specjalne życzenie zamówiony towar może zostać dostarczony w sobotę. Usługa jest dodatkowo płatna.

- Przy zakupie produktów z różną dostępnością czas wysyłki kompletnego zamówienia będzie odpowiadał najdłuższemu podanemu terminowi.

- Może się zdarzyć że zanim Państwa zamówienie zostanie zweryfikowane przez obsługę sklepu produkt zostanie sprzedany innemu klientowi.

- Przy finansowaniu zakupów poprzez system ratalny należy doliczyć czas potrzebny na formalności związane z weryfikacją i podpisaniem umowy z OPERATOREM SYSTEMU RATALNEGO. Czas ten określany jest przez wybranego operatora.

- O precyzyjny czas realizacji zamówienia zawsze można indywidualnie zapytać sprzedawcę np. w chwili potwierdzania przez niego zamówienia, telefonicznie lub e-mail`em. Istnieje możliwość obserwacji, co dzieje się z zamówioną przesyłką w "Panel Klienta" -> zakładka "Twoje Zamówienie" (opcja dostępna tylko dla zarejestrowanych klientów).


© www.luminar.pl (2005-2018)