30 dni gwarantowanej satysfakcji

Jeśli zakupione elektronarzędzia DeWALT ulegnie uszkodzeniu i zostanie zgłoszone do naprawy (w kompletnym stanie) w ciągu 30 dni od jego zakupu oferujemy wymianę tego elektronarzędzia na nowe. W tym celu należy przedłożyć dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną. Nie dostyczy oprzyrządowania, akesoriów oraz części zamiennych na gwarancji.

Rok bezpłatnej obsługi serwisowej

Jeśli zakupiony przez Państwa produkt DeWALT wymaga przeglądu lub serwisu w okresie 12 miesięcy od daty jego zakupu, usługa taka będzie przeprowadzona jednorazowo, bezpłatnie przez stację serwisową DeWALT. W tym celu należy przedłożyć dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną. Nie dotyczy oprzyrządowania, akcesoriów oraz części zamiennych na gwarancji.

Rok gwarancji fabrycznej

Jeśli zakupiony przez Państwa produkt DeWALT ulegnie uszkodzeniu z powodu wad materiałówych lub wad montażowych-wykonawczo w okresie 12 miesięcy od daty zakupu, DeWALT zobowiązuje się do bezpłatnej wymiany wszystkich jego uszkodzonych części lub w zależności od konkretnego przypadku - do bezpłatnej wymiany produktu pod warunkiem, że:

W celu złożenia reklamacji należy przedstawić w miejscu lub w stacji serwisowej DeWALT dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną produktu.

Przedłużenie gwarancji na produkty linii XR:

Użytkownicy serwisu MyDEWALT mogą przedłużyć gwarancję dla produktów XR do 3 lat. Należy zarejestrować się w serwisie MyDEWALT i dodać zakupione produkty XR do części Moje Narzędzia oraz wydrukować certyfikat. Aby móc tego dokonać, narzędzie należy zarejestrować w ciągu 4 tygodni od daty jego zakupu. Aby zgłosić reklamację w ciągu 3 lat należy przedłożyć wydrukowany certyfikat oraz dowód zakupu. UWAGA - gwarancją nie są objęte akumulatory, ładowarki oraz uchwyty.